fredag 11. februar 2011

Fargerik

Jeg har fått pakke fra Pickles! En riktig fargerik en. Slo til på salget de hadde på alpakkagarn og bestemte meg for å sette i gang med et prosjekt jeg har hatt lyst til lenge, men som krever mye garn, nemlig et pledd! Pickles har utrolig mange fine farger i sitt garnsortement, så her blir det alle regnbuens fager og oldemorsstriper! Sola er endelig tilbake her oppe i nord, derfor får dere bilde av de herlige solfargene jeg begynte med. Pleddet vokser stadig og er et greit prosjekt å holde på med når jeg ikke har så mye håndarbeidstid om dagene. Det vokser sakte, men sikkert. I tillegg er det greit å slippe å telle eller være redd for å miste masker når jeg plutselig må slippe det jeg har i hendene for å trøste barn, tørke opp gris eller leke med lille K.

Her ser dere resten av fargene som skal være på pleddet. Det er motiverende å se hvordan det vokser og hvor fint fargene spiller sammen etter hvert som jeg hekler.
Fortsettelse følger....!

Gooood helg!!

6 kommentarer:

  1. Det blir kjempe fint, gler meg til å sjå forsettelsen. God helg til deg også :-)

    SvarSlett
  2. Så utrolig mange herlige farger!
    Teppet kommer til å bli nydelig:)

    SvarSlett
  3. oi! Så deilige farger!!! Håper vi får se teppet ferdig! Ha ei god helg! klæm

    SvarSlett
  4. Kom ved eit tilfelle over den koselege bloggen din via Maganda i dag :)
    Dette teppet ser ut til å bli fantastisk fint, herlege fargar! :) Eg gler meg til å sjå korleis det blir, og legg meg til som følgar :)
    Ha ei fortsatt fin helg.
    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  5. Det var mye fint garn, det blir et herligt pledd.
    Jeg er enig med deg, det er herlig og endelig se solen.
    Ønsker deg en fin helg og morsdag!
    Pernilla

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!